Homer Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 These came out of a stock jspec TT, so side feed high impedance. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul mac Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 i put mine on e-bay ages ago and they made £80 which i was pleasently surprised about Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homer Posted December 8, 2007 Author Share Posted December 8, 2007 Bloody hell! I priced these below the rate they are advertised on here, but even those put up at £30 most remained on unsold. Will give ebay a try too, thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobSheffield Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 I sold mine with rail and FPR on ebay for 80 also I believe they fit/are an upgrade for the Soarers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flukey-lukey Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 The starlet turbo gang use these stock 440's if they're going for around 250-300bhp Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus99 Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 would these be a good upgrade/power improvemtn for a 95 na Link to comment Share on other sites More sharing options...
JustGav Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 would these be a good upgrade/power improvemtn for a 95 na TT injectors can't be used on an NA. TT runs side feed on a stock rail, whereas NAs run a top feed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul mac Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 I sold mine with rail and FPR on ebay for 80 also I believe they fit/are an upgrade for the Soarers. yep pretty sure this is where mine went Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts