couv3z Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Wow thats nice think i just cum in my pants Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRD-Rob Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Wow thats nice thanks mate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andyhannah Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 This is mine, far from finished, a long way to go:( http://www.meinhost.net/tempmedia/supra-meet-at-miami-gt/image/1000/IMG_1888.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyRick1 Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Heres Mine http://i222.photobucket.com/albums/dd170/andyrick1/1.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyRick1 Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Try Again DOH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SupraAyf Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Be careful Andrew that cold air might hurt your pampered paintwork You're right Colin, I only had it out for a few moments though mate:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeyb10supra Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave F Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Well seeing as everyone else has, here's mine. Been offered good money for it but feel I would miss it too much if I get rid... never felt like this about a car before. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tones Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Wow thats nice that red supra is nice, damn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Here's mine, pretending to be a transformer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Here is my new one from the rolling road this weekend... Very nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDriver Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Well this is mine. Engine stock TT, aerotop, 6speed manual, '94, 70.000km, tires 19" front 235 rear 315. - Peter - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tones Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Well this is mine. Engine stock TT, aerotop, 6speed manual, '94, 70.000km, tires 19" front 235 rear 315. - Peter - Aerotop TT 6speed, Id kill for one, those rims are shit hot, braid yea? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben-san Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Dave Haggas' old Supra, making way for his new Plymouth Prowler! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p111ddy Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Here's mine until she changes for xmas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firepool Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 My baby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeoFuture Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 nice, you have a white box with a red x in it Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p111ddy Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 I took it out of the garage just for this thread:D What red is this please? Nice car btw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tee from China Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 To Matt H - now that's a professional shot! absolutely wicked shot:eyebrows: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimC Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 guys, How do u upload the pic so that its in the text, not a small image that u then have to click to enlarge??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimC Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 got it sorted!!!! Here's my beast...love it! hope u all like!!!! What u think????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jevansio Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R3DG3CKO ROB Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Awesome Thread here's my baby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrDriver Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Aerotop TT 6speed, Id kill for one, those rims are shit hot, braid yea? Thanks! it seems aerotop/6speed is very unique They are Braids (is on the inside spokes) but the center label says Folger Styling (folger-styling.de) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edd_t Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Here is mine at Pod this year Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts