b_have Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 Have had a set of these taking up space for too long, not sure if they are originals, was told they came from Dude. Best offer over £150 (need collecting) Also have two side mount intercoolers in good condition, one from a 42k car one a 36k. Best offer over £80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazarus Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 You have PM reference the skirts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b_have Posted November 26, 2005 Author Share Posted November 26, 2005 Skirts now sold. Intercoolers still available. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazarus Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Skirts now sold. Mine!!! All Mine!!!! MUHAHAHAHA!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Mine!!! All Mine!!!! MUHAHAHAHA!!!! Always miss these threads Link to comment Share on other sites More sharing options...
markrzs Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Mine!!! All Mine!!!! MUHAHAHAHA!!!! Ahhhh ....but will you get the on and painted by SEM ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazarus Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Ahhhh ....but will you get the on and painted by SEM ? Errr!.... probably not!............. still got this car to finish first........................ http://www.mkivsupra.net/vbb/showthread.php?t=39943&highlight=project Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadyn Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Got any pics of the other intercooler? How flakey are the fins?Do the corrode on touch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts