Jamesy Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Got a custom made heat shield for sale. Great for keeping the hot engine heat away from your air filter. Stainless steel, never been fitted £25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harllequin Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Any pics? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamesy Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Can take one tomoro mate. Will post back on here with it Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOB B Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 I'LL have this please, let me know how much P&P and your paypal address. Cheers. Bob. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamesy Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 pm'd Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamesy Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 pics as promised: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mcgoo Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 I'll have it if Bob isn't. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamesy Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 ok cheers mate just waiting to hear back from Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mcgoo Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Ok, thats cool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gavin.starr Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 have you got any pics of it fitted, just intrigued to see what it looks like on Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamesy Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 sorry mate never fitted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mcgoo Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Have you heard from Bob yet Jamsey? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamesy Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 No mate sorry have pm'd him. I promise its yours if he doesnt want it. I'd feel bad not at least letting him reply as hes not been online since i contacted him. Will keep u posted mate sorry for the delay Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOB B Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Sorry people, Bobbie's, mine, mine, mine, mine. Me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamesy Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Sold to bob sorry mcgoo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mcgoo Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 No probs. I'll get the next one. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts