movistar Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Made a spare set when making mine...i used 12mm MDF and then painted them black. Template used was from the forum...these fit right up against the back of the original speaker grill. You will need slightly longer screws which i can also supply. Speakers that these are for are 16.5cm. Make me an offer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
flukey-lukey Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 £20 including postage and the longer screws needed for these to fit ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
movistar Posted September 22, 2008 Author Share Posted September 22, 2008 sold...via pm Might make more if required!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lee Burley Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 I would certainly be interested in a pair of them for mine. Same price would be great too! Link to comment Share on other sites More sharing options...
movistar Posted September 23, 2008 Author Share Posted September 23, 2008 I would certainly be interested in a pair of them for mine. Same price would be great too! These sold for more than £20:d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lee Burley Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Can you let me know how much it would be for a pair then please Cheers Lee Link to comment Share on other sites More sharing options...
movistar Posted September 23, 2008 Author Share Posted September 23, 2008 Can you let me know how much it would be for a pair then please Cheers Lee Pm'ed u Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts